מקניון         מכירות: 052-5777307    יעקב חזן 13 תל אביב     
Email
ראשי » קטלוג » אמנת החברה
החשבון שלי  |  תכולת הסל  |  סיום הזמנה   
סל קניות עוד
0 פריטים
חיפוש
 

קטגוריות
 מחשבי מקינטוש 
 אביזרים ותוספות 
 שרות
 השכרות מחשבים
 תכנות
 מציאון יד שניה 
אמנת החברה
משלוחים והחזרות
הצהרת פרטיות
יצירת קשר
אמנת החברה אמנת החברה

עקרונות החברה הם:
• אנו מאמינים בפעולה ביושר, בהגינות הדדית, ובתום לב.
• עסקה הוגנת היא עסקה בה הלקוח יודע מראש בדיוק מה הוא קונה, ומה המחיר שיעלה לו המוצר , והנלווים לו.
• אנו מאמינים בלעשות בפעם הראשונה בצורה מלאה – ללא זנבות, באופן יסודי ושלם.
• אנו נגד "בינתיים, יהיה בסדר, בסוף הכל יסתדר, אי אפשר לדעת מה, אחר-כך" וכאלה.
• אנו שואפים לעשות את הדברים בצורה המושלמת ולקבל הערכה מתאימה מאלו שאנו באים אתם במגע.
אנו יודעים שהדבר אינו אפשרי במציאות, אך שואפים להגיע קרוב ככל האפשר לכך.
• אחריות היא: היכולת ל-, המוכנות ל-, והלקיחה של, תוצאות הפעילות או המחדל שלנו בתהליכים בהם היינו מעורבים.
• אנו מאמינים כי קשר תועלתי יכול להתקיים לאורך זמן רק עם לוקחי אחריות.
• מכאן - אנו חברה המגדירה ונותנת אחריות למעשיה או למחדליה.
• גם ממי שעובד אתנו, אנו מצפים לנהוג בדרך העולה בקנה אחד עם צורת העבודה שלנו.
• אנו מצפים מהספקים העובדים עמנו לפעול בדרך דומה.
• במידה ואלו לא יקיימו את העקרונות האמורים מעלה, אין זן מבחינתנו עילה לפגיעה בלקוח.
• אנו נעשה כל שביכולתנו למנוע פגיעה כלשהי בלקוח עקב מחדלים או מעשים של ספקים.

כללים הנגזרים מעקרונות אלו:
• אנו נגדיר מראש איזה מוצר או שרות אנו מציעים, ועד כמה שאפשר, מה לא כלול בעיסקה.
• אנו נגדיר מראש לוחות זמנים לאספקת המוצר או השרות.
• במידה ולוחות הזמנים אינם ודאיים לגבינו, ניידע את הלקוח על כך,
ונעמיד בפניו את הברירה לחכות למוצר עד שיגיע על פי הערכות, או לא לבצע את העסקה.
• במידה וסיפקנו מוצר שאינו תואם להזמנה, נשמרת הזכות ללקוח להחזיר את המוצר, תוך 14 יום, ארוז, כפי שהגיע אליו, ולזכות בהחזרת כספו, באות צורה בה שילם, או - לקבל את המוצר שרצה בו, ולשלם את ההפרש עבורו, (או להזדכות בהפרש). במקרה של זיכוי, ההחזר יהיה בצורה של החזרת תשלום ההפרש ללקוח, באותה צורה בה שילם.
• מוצרים מוזמנים, ולעיתים מיובאים על פי הזמנת הלקוח. לפיכך אין אפשרות להחזרת מוצרים שהוזמנו ושולמו.
במידה ולקוח ספק כלשהו לגבי המוצר – מוזמן הלקוח לשוחח עמנו טלפונית ואף להגיע אלינו לברור יסודי לפני הרכישה.
• הלקוח יכול לבחור שלא לשלוח אליו את הציוד, ויקבל הזמנה טלפונית או ב Email, ולאסוף את הציוד ממשרדנו או מהמחסן.
• על אף כל האמור מעלה, מטרתנו בשרות היא להשביע את רצון הלקוח, ולגרום לו לשקט נפשי בקשר עמנו.
מה שיוביל לקשרים עתידיים נוספים.
אנא, בכל מיקרה של אי שביעות רצון כלשהי, פנו אלינו, ידעו אותנו,
ואנו מבטיחים לעשות את המירב להשביע את רצונכם.

 

המשך


Copyright © 2003-2019 Mac-Kanyon.co.il ט.ל.ח.
גירסה והתאמה עברית, תוספות ותחזוקה- ראובן מנשרוף כל הזכויות שמורות למקינטוש סי.או.אייל.בע"מ
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.